Mijn KNVvL, Evenementen- en Webshop offline. We zijn na 10 december weer terug...

De Ledenadministratie van de KNVvL wordt vernieuwd.

Leden hebben hierover eerder een e-mail ontvangen. Hieronder kun je dit bericht nalezen:


KNVvL - Belangrijke update bereikbaarheid

­Zoals je misschien al weet stapt de KNVvL per 2024 over op een ander systeem voor haar ledenadministratie, waarmee we jou in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Dit betekent dat wij binnenkort stappen gaan ondernemen om het een en ander over te zetten. Dit kan gevolgen hebben voor jou.

Wat moet je weten?

De “Mijn KNVvL” omgeving is van 3 december tot en met 10 december niet bereikbaar. We adviseren je daarom om belangrijke wijzigingen die je wilt doorvoeren via de “Mijn KNVvL” omgeving, voor uiterlijk 3 december door te voeren.

Ook de webshop en de evenementen shop zijn na 3 december tijdelijk niet bereikbaar. We raden je daarom aan om eventuele tickets voor evenementen uiterlijk 3 december aan te schaffen.

Na 10 december weer inloggen

Na 10 december kun je weer inloggen op "Mijn KNVvL”. Je moet hiervoor wel eerst een nieuw wachtwoord instellen via "Wachtwoord vergeten?". Je oude wachtwoord kunnen we namelijk niet overzetten. Bij "Gebruikersnaam" vul je je lidmaatschapsnummer in. De webshop en evenementen shop zijn na 10 december weer open.

Vragen of problemen met “Mijn KNVvL” na 10 december.

Mocht je ná 10 december tegen problemen aanlopen op de “Mijn KNVvL” pagina, dan kun je enkel contact opnemen door dit contactformulier in te vullen. We nemen dan binnen 2 werkdagen contact met je op. Op deze wijze kunnen we iedereen snel en gestructureerd helpen. Voor vragen die niet over “Mijn KNVvL” gaan, kun je onze ledenservice contacteren.

Informatie over FOYS


Na 10 december zullen er stapsgewijs functionaliteiten worden toegevoegd. Hier zullen we je gaandeweg over blijven informeren. De eerste informatie over de overstap naar FOYS lees je hier.